Limonlu Dana Yahni

3 Temmuz 2011 Pazar

Share
www.tips-fb.com
Limonlu Dana Yahni

Malzemeler:
Dana parça et(Kişi sayısına göre miktarı belirleyebilirsiniz)
1 limon(ben iki kişilik yaptığım için 1 limon yeterli geldi)
2 sap defne yaprağı
1 tane arpacık soğanı(soğanı sadece tat versin diye koyuyorum. Soğan kesinlikle yoğun olmamalı ve rendelenmeli)
Tuz ve bir tutam kekik



Düdüklü tencerede zeytinyağında etleri çok az kavuruyoruz(1-2 dakika) üzerine soğanı ekleyip 1 dk daha çeviriyoruz, limonu sıkıp, defne yaprağını ve 1 çay bardağı suyu ekleyip düdüklü tencerede 20-25 dk pişiyoruz. Muhteşem muhteşem. Lokum gibi oluyor.

Ben bunu birkez de yarım saat normal tencerede pişirip sonrasında borcama alıp ağzını alüminyum folya ile kaplayarak 40 dk daha pişirdim. Her ikisi de inanılmaz lezzetli oldu. Düdüklü tencere misafir olduğunda hayat kurtarıyor.

Afiyet olsun efendim..

0 yorum:

Yorum Gönder