Fırında Sebzeli Mücver...

13 Mart 2012 Salı

Share
www.tips-fb.com
Fırında Sebzeli Mücver

Malzemeler;

Kırmızı biber, kabak,patates,dereotu,yeşil soğan,sarmısak,pırasa..
Un,
Yumurta,
Ekmek kırıntısı,
Kabartma tozu,
Zeytinyağı
Yoğurt


Tamamen kendi isteğinize ve kaç kişilik yapacağınıza göre yukarıda yazan sebzeleri yıkayıp rondoya koyalım,yine kişi sayısına göre değişir ama ben 4 kişilik olunca tüm sebzelerden bir tane ve 2 yemek kaşığı un, 2 yumurta, 1 paket kabartma tozu, yarım çağ bardağı zeytinyağı ve 2 yemek kaşığı ekmek kırıntısı katıyorum(Ekmek kırıntısını şöyle yapıyorum: bayat ekmeği kurutuyorum sonra rondoda iyice ufalıyorum ve kavanozlarda saklıyorum. Köftelere katıyorum. Galeta unu kullanılacak herşeyde onu kullanıyorum).Rondoda 1 dk kadar karışırıp borcama dökelim. 200 derece önceden ısıtılmış fırında 35-40 dk kadar pişirelim. Sonra çıkarıp dilimleyip servis yapalım. Ben servis yaparken üzerine yoğurtta döküyorum. Harika oluyor. İsterseniz siz yoğurtsuzda servis yapabilirsiniz öylede çok güzel.

*Aynı karışımı borcama değilde  çok az yağ dökerek iyice kızdırılmış tavaya kaşıkla dökerek, her iki tarafı da iyice kızarana dek pişirebiliriz. Harika harika..


**Bu muhteşem tarifte bana ilham kaynağı olan Çoook Sevgili Necla Teyzeme çok teşekkürler..

Afiyet olsun.

0 yorum:

Yorum Gönder