Çin Böreği

18 Mayıs 2011 Çarşamba

Share
www.tips-fb.com
ÇİN BÖREĞİ

Malzemeler

Yufka,
Beyaz lahana,
Kırmızı biber,
Yeşil soğan,
Havuç,
Soya sosu
Sıvı yağ,
Soda



Beyaz lahana, kırmızı biber, yeşil soğan ve havuçu  bir tencereye koyun üzerine soya sosu max. yarım çay bardağı koyun ve başka hiçbirşey ilave etmeden tencerenin ağzını kapatarak 15-20 dk pişirin. Suya gerek yok malzemeler kendi suyunu veriyor.
Yufkayı 8 e bölün ve soda sürün üzerine malzemeden alın ve iki kenarından kapatarak sarın. 15-20 dk buzdolbında dinlendirin. Sonrasında kızgın yağda kızartın ve sıcak yiyin. Afiyet olsun..

2 yorum:

Adsız dedi ki...

Oley hanım, blogunuzu zevkle takip ediyoruz. Ama bayadır bir tarif yazmadınız; bu kadar merakta bırakmayın bizi...

Ben Çin böreği hakkında bir şey soracaktım. Acaba bu Çin böreğinin fazla yağ çekmemesi için ne yapmak gerekiyor?

Oley Kasapçı Yılmaz dedi ki...

Merhaba:)

Haklısınız uzun zamandır yazmadım. Biraz yoğunluğumdan birazda ben sadece kendi deenediğim yemek tariflerini paylaşıyorum sizlerle ve bu aralar yeni pek tat yok..Ama çok yakında denemek istediğim birkaç tarif var. Onları yapar yapmaz sizinle paylaşacağım.

Çin böreğine gelirsek; ben yufkaları soda ile ıslatıyorum. Sonrasında da buzdolabında biraz bekletiyorum. Kızartma yağını da az koyuyorum. Kızarttıktan sonrada havlu kağıtla yağını alıyorum. Oldukça hafif oluyor.

Sevgiyle kalın..

Yorum Gönder