Artık Benim de 1 Yaşım Var:)

19 Mayıs 2014 Pazartesi

Share
www.tips-fb.com
Elif Naz 1 Yaşında :) Artık Benim de 1 Yaşım Var..




Sayısız kez diledim seni, anne olabilmeyi. Seni içimde hissettiğim ve varlığını öğrendiğimde hayatın bana verebileceği en güzel hediyem olduğunu anlamıştım. O yüzdendi seni kucağıma alır almaz gözlerimin dolması ve ardından gelen gözyaşları. korkuyordum önceleri, nasıl anne olurum diye, ama sen bana "anne" olabilmeyi öğrettin, anneliğin içgüdüsel olduğunu. koskoca bir yıl ne çabuk geçti, sen şimdi bir yaşında mısın? Oysa ki dün gibi kulağımda hayata attığın ilk çığlığın, kollarıma alıp kokladığım an susuşun dün gibi aklımda. Dilerim hayatın boyunca hep gür çıkar sesin, gülüşün yüzünden hiç eksik olmasın kuzum, canım kızım  iyi ki varsın, iyi ki doğurmuşum seni. Seni çok seviyorum güzel,akıllı kızım benim. Şimdi önümüzde uzun uzun yıllar var, öyle olsun diliyorum, hep hayatında olabilmeyi diliyorum kuzum, sen genç muhteşem bir kadın olurken ben yaşlı bir kadın olabilmeyi istiyorum. Artık senin de bir yaşın var ve çook mutluyum ben. İlk doğum günün kutlu olsun Elif Naz'ım, annen ve babanla geçireceğin mutlu yılların olsun.. 

0 yorum:

Yorum Gönder