Suzi'nin Tahinli Tatlısı...

3 Ekim 2011 Pazartesi

Share
www.tips-fb.com
Suzi'nin tahinli tatlısı...

Malzemeler
 4 tane baklava yufkası(Baklava yufkası tane sayılmıyor. Genelde 30 lu,40 lı paketler halinde satılıyor. Ben 30 lu alıp tümünden yapıp pişirmeyeceğimi buzlukta saklıyorum.)
50 gr tahin
yarım çay bardağı sıvı yağ(zeytinyağı çok ağır oluyor)
1 çay bardağı ceviziçi (istenen oranda)
yarım çay bardağı şeker
pudra şekeri



4 yufkayı üst üste koyun üzerine yağla karıştırlmış tahini her yerini kaplayacak şekilde iyice sürün. Onunda üzerine şekerle karıştırılmış ceviz içini dökün. Sonra yufkayı rulo şeklinde sarıp iki parmak kalınlığında kesip yağlı kağıt serdiğimiz tepsiye diziyoruz. 10 dk ısıtılmış fırında 180 derecede pişiriyoruz. Fırından çıkardıktan yarım saat sonra üzerine pudra şekeri döküp servis yapabilirsiniz. Muhteşem:)


**Bu olağanüstü ve inanılmaz kolay tatlı tarifini veren Çok Sevgili ve Biricik Halacığım Suzan Kasapçı'ya çok teşekkür ediyorum.

2 yorum:

Adsız dedi ki...

Cok kolay ve harika bir tatlı. Bayıldım bayıldım. Lütfen daha sık tarifler yazın. Safak Pavey icinde ayrıca tebrik ederim.

Aysen dedi ki...

Bir tatlı hem bu kadar güzel hemde bu kadar hafif olur mu olur. Muhteşem ağızda dağılıyor. Çok teşekkürler Oley Hn

Yorum Gönder