Muhallebili Tel Kadayıf Tatlısı

1 Aralık 2010 Çarşamba

Share
www.tips-fb.com
Muhallebili Tel Kadayıf Tatlısı
  • 250 gr tel kadayıf
  • 1 çay bardağı toz şeker
  • 1 su bardağı ceviz içi
  • 2 yemek kaşığı tereyağı

Yaş tel kadayıf didiklendikten sonra fırına verilecek. Kurutulacak. Sonra bir tencerede tereyağı eritilip kadayıf konulup kavrulacak. Sonra tozşeker ve ceviz eklenecek kavrulacak.

Muhallebisi için malzeme:
  • 2,5 kahve fincanı un
  • 2,5 kahve fincanı tozşeker
  • 1 kg süt
  • 1 paket krem şanti
  • 1 su bardağı süt 
Tencereye un konulacak biraz tereyağında kavrulacak. Süt ve toz şeker konulup, muhalebi hazırlacak. Diğer yanda krem şanti hazırlanacak. Mikser yardımıyla muhallebiye katılacak.(Normalde ben kesinlikle krem şanti kullanmıyorum)
Borcama önce kadayıf konulacak. Sonra üzerine muhallebi dökülecek. Sonra kadayıf konulacak. Dilimlenecek. Buzdolabında soğutulacak. Fıstık yada ceviz ile servis yapılacak.

Afiyet olsun..


4 yorum:

Adsız dedi ki...

Harika harika harika.Kocam bayıldı. Teşekkürler tarid için.

Oley Kasapçı Yılmaz dedi ki...

Çok teşekkürler. Beğenmenize çok sevindim.Afiyet olsun...

Efsun dedi ki...

Bu tatlı çok güzel.Kesinlikle krem şantisiz yapılmalı.

Ayşen dedi ki...

Harika bir tatlı ben buzlukta saklanan pastanızdan da yaptım. Çok teşekkürler.

Yorum Gönder