Küçük Arkadaşım Mektuplu Kırtasiye Yardım Kampanyası başladı. Bir zarf sadece 5 TL...Haydi bir zarfta siz alın..

31 Ağustos 2010 Salı

Share
www.tips-fb.com
Küçük Arkadaşım Mektuplu Kırtasiye Yardım Kampanyası başladı. Bir zarf sadece 5 TL...Haydi bir zarfta siz alın..


Küçük Arkadaşım Mektuplu Kırtasiye Yardımı Kampanyası 11. yılına girdi. Mektuplu Kırtasiye Yardımı Kampanyası’nın 11. yılında hedef 250 bin çocuk.

Bugüne dek 203.000 binden fazla öğrenciye yardım edilen kampanyanın bu yılki hedefi bu rakamı 250 bine yükseltmek. Kampanyada yardım toplama dönemi 20 Eylül’de sona erecek ve bu tarihten sonra yardımlar öğrencilere dağıtılacak.

Aktif İleti’nin her yıl ihtiyaç sahibi çocuklara yardım eli uzatılmasına aracılık etmek amacıyla düzenlediği “Küçük Arkadaşım - Mektuplu Kırtasiye Yardımı Kampanyası”nın 11’incisi 9 Ağustos 2010 tarihinde başladı.


5 TL bağış karşılığında hazırlanan ve içinde kırtasiye malzemeleri bulunan zarflar doğrudan öğrencinin kendisine teslim ediliyor. Dileyen yardımseverler zarfları kendileri de hazırlayabiliyor. Zarfın iletildiği “küçük arkadaş”ın yazdığı teşekkür mektubu ise zarfı gönderen yardım sahibine yine Aktif İleti tarafından ulaştırılıyor.

http://www.mektuplu-kirtasiye-yardim-kampanyasi.com/

3 yorum:

Cemal Yılmaz dedi ki...

Oley'im Hayırlı olsun blogun. :)

Adsız dedi ki...

Bu kampanyayı bende yaklaşık 10 yıldır destekliyorum. Hemen hemen her yıl zarfların ulaştığı çocuklardan bana çok güzel mektuplar gelir.Herkes katılmalı.Bir zarf sadece 5 TL

Oley Kasapçı Yılmaz dedi ki...

Bu yıl çok talep yokmuş. Çok üzüldüm:( Haydi herkes kampanyaya destek vermeye. Fazla vakit kalmadı.

Yorum Gönder